سخن روز /
پیام مهندس رضوی بمناسیت سالگرد شکست تهاجم نظامی آمریکا در صحرای طبس و سالروز شهادت سردار محمد منتظر قائم
1403/02/04

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی ، پیش از ظهر امروز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت ماه)، مهندس سید حسن رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی به مناسبت پنجم اردیبهشت؛ سالگرد شکست تهاجم نظامی آمریکا در صحرای طبس و سالروز شهادت سردار محمد منتظر قائم پیامی صادر نمودند.



بسم الله الرحمن الرحیم

"فَأُهْلِکُوا بِرِیحٍ صَرْصَرٍ عاتِیَةٍ"

پنجم اردیبهشت سالگرد هزیمت فضیحت بار ارتش جنایتکار آمریکا در سرزمین طبس و سالروز عروج ملکوتی و سرافرازانه اولین فرمانده سپاه استان یزد؛ سردار شهید محمد منتظر قائم است.
در این واقعه مهم و تا ابد فراموش ناشدنی، طوفان و شن به عنوان سربازانی از لشکر الهی بر سر دشمنان خدا باریدند تا بار دیگر روزگار داستان ابابیل را به جلوه ای دیگر به نظاره بنشیند و برای همگان ثابت شود که "وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَ کَانَ اللَّهُ عَزِیزًا حَکِیمًا".
و چه بسیار مقاطع حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی که جلوه گاه عون و نصر خداوندی بود تا ثابت شود که جزای یاری دین حق، برخورداری از مدد الهی است و حقیقت جز این نیست که "وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ".
اینجانب سالگرد این حادثه مهم را گرامی داشته و به مقام همه شهدای مظلوم مبارزه با استکبار جهانی به ویژه شهید والامقام؛ سردار سرافراز محمد منتظر قائم ادای احترام می نمایم.
دوام توفیق همگان را از خداوند متعال خواهانم.

و من الله التوفیق

سید حسن رضوی

تعداد مشاهده خبر20 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal